درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:13   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54996صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:08
مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
این مقاله طنزآمیز در 15 آوریل 2024 در وب‌سایت The Guardian منتشر شده است و پدیده‌ای به نام "مکث بومر" را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مکث به وقفه ناخوشایندی اشاره دارد که برخی از افراد مسن‌تر، به خصوص هنگام فیلمبرداری برای رسانه‌های اجتماعی، قبل از شروع صحبت کردن ایجاد می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله طنزآمیز در 15 آوریل 2024 در وب‌سایت The Guardian منتشر شده است و پدیده‌ای به نام "مکث بومر" را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این مکث به وقفه ناخوشایندی اشاره دارد که برخی از افراد مسن‌تر، به خصوص هنگام فیلمبرداری برای رسانه‌های اجتماعی، قبل از شروع صحبت کردن ایجاد می‌کنند.

نویسنده مقاله، Betsy Reed، استدلال می‌کند که این مکث چیزی فراتر از ناتوانی تکنولوژیکی است.

به نظر او، این مکث نشان‌دهنده بی‌تفاوتی نسبت به روندهای جدید و امتناع از یادگیری نحوه استفاده از ویژگی‌های کاربرپسند است.

گری بارلو، خواننده گروه Take That، به عنوان نمونه‌ای از این پدیده ذکر شده است. در ویدیویی که به طور ویروسی در TikTok منتشر شده است، بارلو در حال پوزخند در مقابل تاکستان خود دیده می‌شود و قبل از صحبت کردن مکث طولانی می‌کند. این موضوع باعث شده است که برخی از کاربران از او به عنوان "بومر" یاد کنند.

مقاله سپس به بحث در مورد نسل‌ها و اینکه چه کسی را می‌توان "بومر" در نظر گرفت، می‌پردازد.

نویسنده در نهایت به این نتیجه می‌رسد که "مکث بومر" به طول مکث بین صحبت‌ها ارتباط دارد، نه به سن فرد.

در ادامه مقاله، به تمایز بین "مکث بومر" و مکث عمدی که برخی از افراد برای جلب توجه استفاده می‌کنند، اشاره می‌شود.

نویسنده از کایلی جنر به عنوان نمونه‌ای از کسی که می‌تواند از مکث عمدی استفاده کند، نام می‌برد.

در نهایت، مقاله با درخواست از خوانندگان برای حمایت از روزنامه‌نگاری گاردین به پایان می‌رسد.

نویسنده استدلال می‌کند که گاردین یک رسانه خبری مستقل و بی‌طرف است که داستان‌های مهم زمان ما را پوشش می‌دهد.

 

منبع انگلیسی: theguardian

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد